loading...
سرزمین شادی

SMS 2

albo بازدید : 6 شنبه 09 دی 1391 نظرات (0)

باز یادت میکنم تا نگویی بی وفاست،از تو دورم ولی این

دلم با شماست.

///

دوست خوب داشتن بهتر از تنهایی وتنهایی بهتر از با هر کس

بودن است.

///

وقتی دل آدم زخمی میشه زخمش یه روزی خوب میشه ولی یه خراش

تا ابد تو دل آدم جا میمونه که هیچوقت یادت نمیره و داغونت میکنه .

///

دوستی آیین زندگانی ور نه با تو ماجراها داشتیم،در کوی نیکنامان ما را گذر ندادند،

گر تو نمی پسندی تغییر ده قضا را،ماییم و حریف بی نوایی،

بسم الله اگر حریف مایی.

///

مرا هیچ عذاب نمیدهد جز اینکه همیشه دانسته خطا کردم،ندانسته آلوده شدم نشناخته وابسته شدم

و نخواسته رانده ام...

///

کسی نمیداند شاید شیطان عاشق حوا بود که بر آدم

سجده نکرد.

///

موشی در خانه صاحب مزرعه تله ی موش دید به مرغ وگوسفند و گاو خبر داد همه گفتند:تله موش مشکل توست به ما ربطی ندارد،ماری در تله افتاد و زن مزرعه دار را گزید از مرغ برایش سوپ درست کردند گوسفند را برای عیادت کنندگان سر بریدند گاو را برای مراسم ترحیم کشتند و در این مدت موش از سوراخ دیوار نگاه میکرد و به مشکلی که به دیگران ربط نداشت فکر میکرد.

///

مدام گفت خیالت تخت من وفا دارم و من چه ساده لوحانه خیالم را تختی کردم برای عشق بازی اش

با دیگری.

///

چارلی چاپلین:خوشبختی فاصله ای است بین این بدبختی

تا بدبختی دیگر

///

این روز ها دلتنگیهایم بیشتر از همیشه از تو میگویند و من نوازش میکنم گونه خیس

آرزو هایم را که بی تو بغضشان شکسته.

///

اگر گدا یاد پادشاه نکند پادشاه چه داند گدایی هم هست گدای دیدارتم پادشاه.

///

برتوسن بخت ار نه یکی نادره مردی است این گرد شتابنده در این دشت چه گردی است

از درد سخن گفتن و ازدرد شنیدن بامردم بی درد ندانی که چه دردی است غم خوار

به جزدرد وفادار به جز درد ندانست که این مرد چه مردی است .

///

همسایه من ازگرسنگی می میرد خویشاوندان او در عزایش سر گوسفند

می برند.

///

نیم متر باش مرد باش.

///

سر دو راه جدا شد شد وای بر من,پسر از من جدا شد وای بر من,پسر از من جدا شد رفت ز غربت,

ز غربت آشنا وای بر من.

///

دور از تو بودنم مثل جهنمه,سوغات چشم من بارون نم نمه,دیدار روی تو باید که تازه شه ,

سوغات دست من عمری نوازشه.

///

در کودکی:پاکن هایی ز پاکی داشتیم,یک تراش سرخ لاکی داشتیم,کیفمان چفتی به رنگ زرد داشت,دوشمان از حلقه هایش درد داشت,گرمی دستانمان از آه بود,برگ دفترهایمان از کاه بود,تا درون نیمکت جا میشدیم,ما پر از تصمیم کبری میشدیم,با وجود سوزوسرمای شدید,ریز علی پیراهنش را میدرید,کاش میشد باز کوچک میشدیم لااقل یک روز

کودک می شدیم.

///

اشتباه من این بود هر جا که رنجیدم خندیدم فکر کردند درد ندارد سنگین تر زدند ضربه ها را...

///

به خدا قسم که بی تو یه فقیر کوچه گردم,با اینکه مغرورم ولی باز بگی برگرد

بر میگردم.

///

آرزو دارم روزهایی را که پیش رو داری آغاز روزهایی باشد که آرزو داری.

///

تا وقتی مجردی هر کی بهت میرسه میگه:تو که همه چی داری چرا ازدواج نمیکنی وقتی ازدواج کردی هر کی بهت میرسه میگه:تو که همه چیز داشتی چرا ازدواج کردی؟؟!!

///

تولد انسان مانند روشن شدن کبریت است و مرگ آن مانند خاموش شدن آن بنگر در طول این مدت

گرما بخشیدی یا سوزاندی؟

///

به نام من که دارم همچو او را,ندارد او چو خود بخشنده خو را.

///

زندگی همه آدم ها محصول بذرهاییست که خود پاشیده اند.

///

آموزگار خلق شدیم اما خودمون تو معنای الفبا موندیم.

///

اینجا در دنیای من گرگ ها هم افسردگی مفرط گرفته اند دیگر گوسفند نمی درند به نی چوپان دل

می سپارند و گریه میکنند...

///

یه دفعه مثل یه شمع داشتی خاموش میشدی,اگه پروانه نبود فراموش میشدی,آره پروانه شده که پرم سوخته شه,تا آتیش دل تو به دلم دوخته شه,که بسوزه پرو بالم,که راحت شه خیالم.

...نظر یادتون نره...

برچسب ها اس ام اس"sms" ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    به نظر شما فعالیت این سایت چگونه است؟
    شما مذکر هستید یا مونث؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 66
  • بازدید کلی : 1,892